شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 3:07 بعد از ظهر

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 215
نويسنده پيام
alikhan آفلاين


ارسال‌ها : 1
عضويت: 12 /12 /1399


بهترین نرم افزار های شماره مجازی

شماره مجازی چیه؟

برای داشتن شماره تلفن ثابت در حالت عادی باید مکانی فیزیکی داشت، حال آن که برای کسب و کارهای کوچک تهیه و اجاره دفتر کار هزینه ای بسیار بالا و غیرضروری است. اینجاست که فنآوری تلفن مجازی یا ابری به کمک می آید. تلفن مجازی به این دلیل که بر بستر اینترنت است، نیازی به یک مکان فیزیکی ندارد. یعنی شما می توانید با خریداری یکی از بسته های ارتباطی «دفتر شما»، از عرضه کنندگان پیشتاز خدمات ارتباطی، صاحب شماره تلفن ثابت شوید، بدون این که مجبور باشید برای استفاده از آن در مکان خاصی حضور داشته باشید.
معمولاً شرکت‌ها و برنامه‌های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره‌های خود را از دو کشور کانادا و آمریکا ارائه می‌دهند و به این ترتیب می‌توان بدون داشتن سیم‌کارت آمریکا یا کانادا، یک شماره تلفن همراه آنجا را در اختیار داشت.


نرم افزار شماره مجازی ساز InstaVoice ReachMe

با InstaVoice ReachMe - يك برنامه رومينگ بين المللي - كه به شما كمك مي كند در هنگام سفر بين المللي هزينه هاي رومينگ را صرفه جويي كنيد ، ملاقات كنيد. ⛱1. با رومينگ بين المللي - از شماره خودتان ... - از طريق داده / WiFi تماس مقرون به صرفه برقرار كنيد و دريافت كنيد.


نرم افزار شماره مجازی Fanytel

صد اپليكيشن مكالمه اينترنتي رايگان مانند WhatsApp ، Viber ، Imo را فراهم مي كند ... اما همه اين برنامه ها به اينترنت و برنامه براي همه طرفها احتياج دارند در غير اين صورت كار نمي كند!در حالي كه Fanytel تماس هاي بين المللي ارزان و بدون نياز به اينترنت يا برنامه Fanytel را براي طرف پذيرنده به شما ارائه مي دهد.بنابراين تماس از طريق برنامه Fanytel به تلفن به سراسر دنيا به تلفن هاي ثابت يا تلفن هاي همراه با ارزانترين نرخ مكالمه انجام مي شود.


نرم افزار ساخت شماره مجازی Nextiva

Nextiva یک سیستم شماره تلفن مجازی است. به شما امکان می دهد کنفرانس صوتی و تصویری را فقط با یک کلیک ماوس شروع کنید. این نرم افزار شماره محلی رایگان را ارائه می دهد. این برنامه تغییرات صوتی صوتی را از طریق ایمیل فراهم می کند. Nextiva به راحتی به شما امکان می دهد پیام کوتاه و پیامکی را از برنامه تلفن همراه خود دریافت کنید.


نرم افزار شماره مجازی PingMe

ارتباطات جهانی خود را رشد دهید! با استفاده از شماره مجازی خود با هرکسی که در هر کجای دنیا زندگی می کند تماس بگیرید. کدهای تأیید پیام کوتاه را دور بزنید و با استفاده از راهنمای کد تأیید پیام کوتاه ما هر تعداد حساب وب / برنامه ایجاد کنید. تجارت خود را مانند یک حرفه ای اداره کنید یا بدون هیچ گونه خللی در جهان سفر کنید! با استفاده از شماره تلفن دوم تماس های بین المللی ارزان برقرار کرده و اطلاعات تماس خود را مدیریت کنید. یک شماره بین المللی از ده ها کشور پخش شده در سطح جهان دریافت کنید.


نرم افزار شماره مجازی Yepvoice

با برنامه Yepvoice ، از تماس های گران قیمت محلی و بین المللی خداحافظی کنید. اکنون می توانید در داخل برنامه ، همراه با استفاده از بسیاری از ویژگی های غنی از برنامه ، در هر زمان و هر مکان ، تماس های با کیفیت را برقرار و دریافت کنید.رومینگ بین المللی اکنون بدون هیچ گونه جلب و جریمه ، هزینه یا صورتحساب رومینگ بدون هیچ زحمتی در داخل برنامه انجام می شود. در سراسر جهان رایگان سفر کنید و همچنان با قدرت Yepvoice در ارتباط باشید.

سه شنبه 12 اسفند 1399 - 06:02
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :