یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 8:00 قبل از ظهر

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 234
نويسنده پيام
far70 آفلاين


ارسال‌ها : 49
عضويت: 2 /7 /1400


خرید و قیمت انواع چسب ها و بتونه ها
نحوه صادرات انواع چسب از ایران
کشور ایران، پتانسیل خوبی را در تولید و صادرات چسب به کشورهای دیگر علی‌الخصوص کشورهای حوزه خلیج فارس دارد. چسب‌های مورد نیاز در ساختمان‌سازی و صنایع مختلف، در ایران تولید می‌شوند. با بازاریابی مناسب میان کشورهای همسایه، می‌توان به صنعت صادرات چسب رونق بخشید و از این طریق اقتصاد کشور را پویا نگه ‌داشت.

۱. صادرات چسب پودری
چسب پودری یکی از چسب‌های باکیفیت و مرغوب کالاهای تولیدی در ایران است که بر پایه علم و دانش و به دست دانشمندان ایرانی تولید می‌شود و درآمد خوبی را از لحاظ صادرات برای کشور ایجاد می‌کند. چسب سرامیک پودری مخصوص چسباندن سرامیک و کاشی به کف و دیوارها می‌باشد. چسب سرامیک پودری یکی از چسب‌های مورد استفاده در ساختمان‌سازی است. کشور ایران در چند سال اخیر موفق به صادرات چسب سرامیک پودری به کشورهایی مانند ترکیه، عراق، روسیه، امارات، رومانی و گرجستان شده است. البته لازم به ذکر است که با توجه به ظرفیت‌های تولیدی چسب در ایران، می‌توان مشتریان و خریداران چسب سرامیک پودری را افزایش داده و از این طریق اقتصاد کشور را رونق بخشید.

چسب
چسب
۲. صادرات چسب سیلیکون
چسب سیلیکون یکی از بهترین و کاربردی‌ترین موادی است که از قابلیت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. چسب سیلیکون در دسته مواد پلیمری قرار دارد و در محدوده دماهای بالا و پایین، مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد. در سال‌های اخیر، کشور ایران موفق شده تا انواع چسب سیلیکون را تولید و به کشورهای دیگر صادر کند.

۳. صادرات چسب حرارتی
چسب‌های صنعتی و حرارتی از جمله چسب‌های تولیدشده در ایران هستند که با مرغوب‌ترین مواد شیمیایی و پلیمری تولید شده و به کشورهای دیگر صادر می‌شوند. چسب‌های صنعتی و حرارتی جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف دارند و در بخش‌های مختلفی از صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چسب‌ها قابلیت چسبندگی بسیار بالایی داشته و نسبت به سایر چسب‌ها، مواد مختلفی را به هم چسبانده و متصل می‌کنند.

انواع چسب
انواع چسب
لازم به ذکر است، تنها مورد مصرفی چسب‌های صنعتی و حرارتی، چسباندن قطعات به یکدیگر نیست و موارد مصرفی دیگری نیز دارند. امروزه از چسب‌های حرارتی و صنعتی به دلیل داشتن قدرت چسبندگی بالا، برای پر کردن شیارها و درزهای موجود در قطعات و وسیله‌های فلزی نیز استفاده می‌شود. چسب‌های صنعتی حرارتی برای چسباندن انواع مواد پلاستیکی، فلزی، سنگی، شیشه‌ای و چرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تکه‌های چرم کنده شده از یک وسیله چرمی، مجسمه‌های گچی شکسته، مجسمه‌های سفالی شکسته و آسیب دیده، قطعات شکسته سنگ‌های گرانبها و تکه‌های شکسته‌ ظروف چینی، همه و همه را می‌توان توسط چسب‌های صنعتی به هم چسباند و درست کرد.

برای اطلاعات درباره چسب ها و موارد مشابه مقالات زیر را مطالعه کنید:

یک چسب چوب خوب چه ویژگی هایی دارد؟
کفپوش پلی اورتان چیست؟
رزین مخصوص قالبگیری چیست؟
رنگ مخصوص چوب چیست؟
صادرات چسب از ایران به دیگر کشورها
کاربردی بودن و باکیفیت بودن انواع چسب‌های تولید شده در ایران، باعث شده تا بسیاری از کشورها خریدار چسب‌های تولید شده در ایران باشند و چسب‌های تولید شده در ایران را به کشور خود وارد کنند. صادرات چسب‌های تولید شده در ایران، یکی از مهم‌ترین بخش صادراتی کشور ایران به کشورهای همجوار خود می‌باشد.

صادرات چسب از ایران
صادرات چسب از ایران
میتوانید با مراجعه به نوع چسب ها و بتونه ها اطلاعات بیشتری درباره خرید انواع چسب بدست آوردید.

بخشنامه‌ای که در مورد واردات و صادرات چسب‌های بر پایه حلال‌های هیدروکربنی صادر شده، به صورت زیر است:

« صادرات و واردات چسب بر پايه حلال‌هاي هيدروکربني در بسته‌بندي‌هاي غيرخرده‌فروشي مشمول ضوابط دستورالعمل اصلاح و بهبود فرآيندهاي صادرات چسب، واردات چسب، ترانزیت چسب و سواپ نفت خام، ميعانات گازي و فرآورده و مشتقات نفتي مي‌باشد.»


خرید و قیمت انواع چسب ها و بتونه ها

سه شنبه 28 دی 1400 - 19:24
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :