یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:24 قبل از ظهر

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 221
نويسنده پيام
far70 آفلاين


ارسال‌ها : 49
عضويت: 2 /7 /1400


چسب و بتونه - روشان فام

در دهه‌های اخیر که صادرات انواع مواد غذایی، خوراکی و مواد صنعتی مانند صادرات چسب از کشور ایران به کشورهای دیگر، رواج پیدا کرده است. کشور ایران با تولید و بازاریابی محصولات مورد نیاز سایر کشورها، توانسته محصولات متنوع زیادی را به کشورهای دیگر مانند عراق، ترکیه، امارات، گرجستان و روسیه صادر کند. چسب یکی از مواد و مصالح صادر شده از ایران به سایر کشورها است. شرکت روشان فام در این سال ها تلاش کرد تا سهمی در این ماجرا داشته باشد. برای آشنایی با انواع چسب‌های صادراتی و چگونگی صادرات آن به کشورهای دیگر، در این مقاله با ما همراه باشید.

https://rawshan.com/category-product/adhesives-and-putties/

چسب ماده‌ای غیرفلزی و چسبناک است که برای اتصال قطعات مختلف یک وسیله در طول روز استفاده می‌کنیم. چسب قابلیت اتصال دو ماده به یکدیگر را از طریق مکانیزم‌های چسبندگی و هم‌چسبی فراهم می‌کند. اغلب چسب‌ها در ابتدا به صورت مایع بوده و پس از استفاده، بر روی سطوح مختلف سفت شده و جامد می‌شوند. پلیمرهای آلی، مواد اصلی تشکیل‌دهنده بیشتر چسب‌ها هستند. قدرت چسبندگی چسب‌های مختلف بسیار با یکدیگر متفاوت است و قدرت چسبندگی هر یک از آن‌ها به دو عامل بستگی دارد که عبارت اند از :

چسبندگی سطوح
نیروی بین مولکولی
درواقع هر چه متریال بهتری را در فرایند تولید چسب استفاده کنید درواقع می‌توانید در روند صادرات چسب موفق تر عمل کنید.

صادرات چسب
صادرات چسب
معرفی انواع چسب
انواع مختلفی از چسب‌ها در ابزار فروشی‌های سطح شهر وجود دارند که هر یک از آن‌ها برای مصارف مخصوصی به‌کار برده می‌شوند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند می‌توان یک چسب را برای اتصال تمامی قطعات به کار برد؛ در حالی که هر مواد و متریالی، چسب مخصوص خود را دارد و در صورت استفاده از چسب مخصوص، چسبندگی مورد نظر بین مواد ایجاد می‌شود. انواع مختلف چسب‌های موجود در بازار عبارت‌اند از:

تعریف چسب
تعریف چسب
چسب همه کاره
چسب فوم
چسب چوب
چسب اپوکسی
چسب یک، دو، سه
چسب آهن
چسب آکواریوم
چسب موکت
چسب کاشی
چسب پلی اورتان
چسب پی وی سی
چسب سنگ
چسب صنعتی
چسب چوب ۸۰۱


سه شنبه 28 دی 1400 - 19:25
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :