یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 6:26 قبل از ظهر

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 224
نويسنده پيام
far70 آفلاين


ارسال‌ها : 49
عضويت: 2 /7 /1400


خرید و قیمت رزین

صادرات رزین
رزین از جمله مواد مایعی است که پس از انجام فرآیندی خاص روی آن تبدیل به جامد می‌شوند. همین خاصیت رزین باعث شده است. این ماده به صورت طبیعی از برخی از درختان به دست می‌آید. رزین در بازار به دو صورت طبیعی و سنتزی موجود است. در نوع طبیعی این ماده صمغ یکی از درختان است که به صورت طبیعی به دست می‌آید. شرکت روشان فام بزرگ‌ترین صادر کننده رزین در کشور با برخورداری از خطوط تولید تمام اتوماتیک توانسته است بخش بزرگی از بازار رزین کشور را در اختیار بگیرد. این برند نام آشنای تولید کننده رنگ و رزین با تولید محصولات عالی و با کیفیت توانسته است محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر کند.
صادرات رزین
سرفصل های مقاله
شرکت روشان فام بزرگ‌ترین صادر کننده رزین در کشور با برخورداری از خطوط تولید تمام اتوماتیک توانسته است بخش بزرگی از بازار رزین کشور را در اختیار بگیرد.

خرید و قیمت رزین
این برند نام آشنای تولید کننده رنگ و رزین با تولید محصولات عالی و با کیفیت توانسته است محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر کند.

برند روشان فام در حال حاضر رزین و دیگر تولیدات خود را به کشورهای عراق، افغانستان و کشورهای اروپایی صادر می‌کند. در ادامه بیشتر در رابطه با رزین اصلی‌ترین محصول صادراتی برند روشان فام اطلاعاتی را بیان خواهیم کرد.

رزین اپوکسی چیست؟
رزین اپوکسی چیست؟
رزین اپوکسی یک ماده شیمیایی است که از جمله فرآورده‌های پر مصرف نفتی به شمار می‌رود. رزین اپوکسی از دو جز کلی تشکیل شده است که تا قبل از مخلوط شدن این دو جزء با یک دیگر حالت مایع دارند.

رزین شفاف و بدون رنگ است و رزین حتی پس از مخلوط شدن هم حالت شفاف و بدون رنگ خود را از دست نمی‌دهد. پس از مخلوط کردن این دو جز مایع به یکدیگر حالت جامع به خود می‌گیرد.

روند خشک شدن رزین می‌تواند از یک تا چند ساعت به طول انجامد. در شروع فرآیند مخلوط کردن این دو ماده به صورت ژله‌ای هستند که پس از مخلوط کردن به مرور سفت می‌شوند.

بسته به برند سازنده رزین اپوکسی و همچنین کیفیت محصول این مدت زمان خشک شدن می‌تواند کم یا زیاد شود.

در حالت کلی می‌توان گفت که هر چقدر رزین برای رسیدن به حالت ژله‌ای نیاز به زمان بیشتری داشته باشد جنس رزین بهتر و مرغوب‌تر خواهد بود.

سه شنبه 28 دی 1400 - 19:39
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :