برو بالا
تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
زلاتان ابراهیموویچ فارسی بلد است!
توسط: admin | تاریخ: شنبه 11 مهر 1394 | ساعت: 12 بازدید: 1100 | موضوع: عکس, مشاهیر, خبــر, اجتماعی, ورزشی, جالب, مشاهیر,

زلاتان ابراهیموویچستاره فوتبال اروپا فارسی صحبت کرد!

 

حافظ ناظری در سفر به نیویورک با  فوتبالیست بزرگ دنیا ملاقات کرد که نکته باور نکردنی این ملاقات، پارسی صحبت کردن زلاتان بود.

 

 

 

 

 

 

http://up.hottarin.com/up/hottest/Pictures/Post/2015/zelatan.jpg

حافظ ناظری با انتشار عکس بالا در اینستاگرامش نوشت: در آمریکا ،قبل از سفر به ایران به همراه زلاتان ابراهیموویچ ستاره تیم ملّی فوتبال سوئد و اروپا.

نکته جالب و باورنکردنی اینجا بود كه تا ما رو به هم معرفی كردند او به زبان پارسی به من گفت: حالت خوبه؟ من اول خیال کردم كه دارم اشتباه میشنوم و این خیلی عجیب بود كه او چند کلمه فارسی بلد بود و بر خلاف شنیده ها در مورد اخلاق تندش ،بسیار خون گرم و صمیمی با من صحبت می كرد، پس از آن یكی از خبرنگاران برای یكی از مجله های نیویورك، از ما  عكس گرفت و یك نسخه اش را هم برای من ارسال کردند.

 

 



لطفاً برای حمایت از ما خریدهای اینترنتی خود را از سایت زیر انجام دهید :

www.HOTTEST.ir


نظرات
کد امنیتی رفرش
تبلیغات
ورود

فراموشی رمز عبور؟
ثبت نام در سایت
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو
درباره ما
هات ترین دات کام در سال 90 توسط 2 دوست تأسیس شده است.