برو بالا
تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
چگونه سیاهی زیر چشم را برطرف کنیم ؟
توسط: HamiD | تاریخ: چهارشنبه 27 فروردین 1393 | ساعت: 22 بازدید: 3080 | موضوع: پزشکی و سلامت, پوست ، مو و زیبایی,

EYE

هات ترین : در بازار کرم های گوناگون و متنوعی برای از بین بردن تیرگی و سیاهی زیر چشم موجود است که نه تنها مفید واقع نمی شوند بلکه حتی گاه باعث آسیب رساندن به پوست نیز می شوند !

 

 

 

 

 

پزشکان می گویند اندازه ی عمق حدقه های چشم با استخوان های گونه رابطه دارند و این موجب می شود نور تابانده شده به صورت به شکل ها و راه های مختلف بازتاب شوند . و این دلیل تیرگی و سیاهی زیر چشم گروهی از افراد است.

 

برخی از روش های طبیعی و مؤثر برای از بین بردن هاله ی سیاه زیر چشم عبارت اند از :

 

1.پرهیز از مصرف شکر

رژیم غذایی شامل آنتی اکسیدان ها و به حداقل رساندن مصرف شکر فرآوری شده از ملتهب شدن بدن می کاهد و در پی آن تیرگی زیر چشم نیز کاهش پیدا می کند.

 

2.بکار بردن عینک آفتابی استاندارد

نور آفتاب سبب تضعیف کلاژن موجود در رگ های خونی شده و به تبع آن سبب پاره شدن رگ های خونی می شوند و خون بیشتری در بافت ها وارد می شود و در نتیجه تیرگی زیر چشم افزایش می یابد.

 

3.خواب کافی

کمبود خواب مفید مهترین دلیل تیرگی پوست زیر چشم است و به همین جهت متخصصان توصیه ی اکید دارند که خواب شب منظمی داشته باشید و همچنین نیم ساعت قبل از بخواب رفتن کلیه ی وسایل الکترونیکی دارای موج الکترومغناتیسی را از خود دور کنید.

 

4.یاری گرفتن از یک متخصص آلرژی

آلرژی نیز مانند عدم خواب کافی از دلایل مهم و قابل توجه سیاهی زیر چشم بشمار می آیند . زمانی که با مواد آلرژی زا مواجهه می شویم بدن ملتهب شده و چشم هایمان اول از همه نمایانگر این التهاب هستند.

 

5.مرطوب نگه داشتن پوست

استفاده از مرطوب کننده های ملایم و حاوی روغن های طبیعی و سودمند تأثیر بسزایی در حفظ سلامتی و مرطوب نگه داشتن پوست دارند.

 

6.نوشیدن چای

در چای سیاه ماده ای وجود دارد به نام ”تانن“ ، تانن انبساط رگ های خونی را کاهش می دهد . همچنین چای سبز دارای مواد آنتی اکسیدان است که سبب ترمیم سلول های صدمه دیده می شود.

این دو عامل در کاستن تیرگی زیر چشم مؤثرند.

 

7.بکار بردن ماسک شیر

استفاده از ماسک شیر از طبیعی ترین روش های درمانی سیاهی زیر چشم به حساب می آید . مقداری شیر را بر روی پوست خود ریخته و پس از چند دقیقه محل را شستشو دهید.

 

 

گردآوری : Hottarin.Com



لطفاً برای حمایت از ما خریدهای اینترنتی خود را از سایت زیر انجام دهید :

www.HOTTEST.ir


نظرات
کد امنیتی رفرش
تبلیغات
ورود

فراموشی رمز عبور؟
ثبت نام در سایت
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو
درباره ما
هات ترین دات کام در سال 90 توسط 2 دوست تأسیس شده است.