برو بالا
تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
دانلود آهنگ تیتراژ سریال آوای باران به نام ”تاوان“ با صدای ”احسان خواجه امیری“
توسط: HamiD | تاریخ: یکشنبه 06 بهمن 1392 | ساعت: 23 بازدید: 1016 | موضوع: صوت, تیتراژ سریال ها و فیلم ها, موزیک,

\"آهنگآهنگ تیتراژ سریال آوای باران

 

احسان خواجه امیری

 

 

 

 

 

 

«آوای باران» نام سریالی است که از شبکه ی 3 سیما پخش می شود.

خواننده ی تیتراژ پایانی این سریال «احسان خواجه امیری» از خوانندگان محبوب عرصه ی پاپ کشورمان است.

 

متن آهنگ تاوان

 

منُ جون پناه خودت کن برو

                                    بزار پای این آرزوم وایستم

                                                                      به هرکی بهم گفت ازت رد شده

                                                                                                   قسم میخورم من خودم خواستم

منُ جون پناه خودت کن برو

                                   من از زخم هایی که خوردم پُرم

                                                              تو باید از این پله بالا بری ، توبالا نری من زمین می خورم

                      درست لحظه ای که تو باید بری،اسیر یه احساس مبهم شدیم

                                                ببین بعد یک عمر پر پر زدن ، چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم

                        یه حقی که من دارم از زندگی

                                                    نگاه کن تو این برزخ لعنتی

                                                                      چه مرگی طلبکارم از زندگی

                                                                                             به هرجا رسیدم به عشق تو بود

                                                                        کنار تو هرچی بگی داشتم

                                         ببین پای تاوان عشقم به تو

          عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو ، اگه عاشق هردومونی برو

                                      تو این نقطه از زندگی مرگ هم ، نمیتونه از من بگیره تورو

 

 


\"Download\" دانلود | Download

\"size\" حجم : 6.3 مگابایت | کیفیت : 320


\"Download\" دانلود | Download

\"size\" حجم : 3.1 مگابایت | کیفیت : 128


\"Download\" دانلود | Download

\"size\" حجم : 1.7 کیلوبایت | کیفیت : 64


 



لطفاً برای حمایت از ما خریدهای اینترنتی خود را از سایت زیر انجام دهید :

www.HOTTEST.ir


نظرات
کد امنیتی رفرش
تبلیغات
ورود

فراموشی رمز عبور؟
ثبت نام در سایت
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو
درباره ما
هات ترین دات کام در سال 90 توسط 2 دوست تأسیس شده است.