برو بالا
تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
شعر : آینه / سید یوسف فلکی (وحید)
توسط: HamiD | تاریخ: جمعه 23 اسفند 1392 | ساعت: 19 بازدید: 1371 | موضوع: شعر, نو,

سید یوسف فلکی

 

 

بهترین هم سخنم آینه است

آینه محرم اسرار من است

شرح پژواک صدایم با روح

شرح نجوای درونم با تو

یاد آن دم که شدم با تو قرین

یادت ای خوبترین

بهترین مونس و یارم شده است

همدم این شب تارم شده است

آینه !

خوبترین همدم من

یار من !

ای تو چراغ شب من

به تو محتاج چو دیوانه به خواب

شده از دوری تو مست و خراب

شده با یاد تو همچون مهتاب

این دل ساده ی من

ای که عکسم به درونت مهمان

ای که آمیحته ای با دل و جان

دل و جانم به فدایت ای یار

گرچه حالا شده ام زار و فکار

به تو گویم که ز هجرت سیرم

کاش روزی که بپایت میرم

 

تابستان 1382 | سید یوسف (وحید) فلکی

 



لطفاً برای حمایت از ما خریدهای اینترنتی خود را از سایت زیر انجام دهید :

www.HOTTEST.ir


نظرات
در تاریخ 1393/01/03 ساعت 16:01 rahsepar گفت:
شکلکexcellent
در تاریخ 1393/01/03 ساعت 15:44 رهسپار گفت:
:-)عالیه ارزش چند بار خوندن رو داره.
کد امنیتی رفرش
تبلیغات
ورود

فراموشی رمز عبور؟
ثبت نام در سایت
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو
درباره ما
هات ترین دات کام در سال 90 توسط 2 دوست تأسیس شده است.