برو بالا
تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
شعر : باخت / سید یوسف فلکی (وحید)
توسط: HamiD | تاریخ: یکشنبه 24 فروردین 1393 | ساعت: 20 بازدید: 1099 | موضوع: شعر, نو,

سید یوسف فلکی

 

 

با شعر هایت قلب خود را باختم من

تیری میان تیرگی انداختم من

چوگان قلبت تک سوار دیگری داشت

حسرت از آن عمری که بی خود تاختم من

سرمای چشمانت مرا آشفته می کرد

انگار چشمان تو را نشناختم من

بانک لبت ، وامش برای این وان بود

افسوس از قسطی که می پرداختم من

این خانه بانو تاب تنهایی ندارد

با رنج و محنت خانه ات را ساختم من

 

فروردین 1393| سید یوسف (وحید) فلکی

 



لطفاً برای حمایت از ما خریدهای اینترنتی خود را از سایت زیر انجام دهید :

www.HOTTEST.ir


نظرات
کد امنیتی رفرش
تبلیغات
ورود

فراموشی رمز عبور؟
ثبت نام در سایت
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو
درباره ما
هات ترین دات کام در سال 90 توسط 2 دوست تأسیس شده است.